wtorek, 26 maja 2015

Mój codzienny makijaż - zoom na twarz

Poniżej przedstawię Wam kosmetyki, którymi wykonuję mój codzienny makijaż. Nie mam czasu na poprawki w ciągu dnia. Mój makijaż musi być nieskazitelny przez cały dzień.

Podkład

Estee Lauder Double Wear
Mam kolory 1W2 i 2W2. Teraz stosuje 1W2, w okresie przejściowym mieszkam, latem jest idealny 2W2. Podkład niezniszczalny. Makijaż utrzymuje się cały dzień. Jestem maniaczką podkładów (o czym przekonacie się w późniejszych postach), ale do niego zawsze wracam. Jest idealny pod każdym względem: kryje rewelacyjnie, nie powoduje efektu maski, nie ma złego wpływu na moją cerę, a co najważniejsze utrzymuje się na twarzy w niezmienionej postaci. Jeśli nie miałyście z nim nigdy do czynienia gorąco polecam go wypróbować. Naprawdę warto. Gdy odstawię go na dłuższy czas, a później sobie o nim przypomnę zacznę używać, widzę, że żaden drogeryjny podkład mu się nie równa.



L'OREAL Nude Magique Eau De Teint

Mam kolory 100 i 110. Jeden jest za jasny, drugi za ciemny. Ale w dwojga złego wybieram 110 w kolorze warm ivory. Ciepły kolor ciut za ciemny ale rewelacyjnie kryjący naczynka, które mam i które pokochałam. Podkład o konsystencji lejącej, jak woda. Super kryje, dobrze się trzyma, nakładam go beauty blenderem. Super na lato. To jest moje drugie opakowanie. Podkład niedostępny na rynku polskim. Kupuję go na allegro. Na fb w 2013 r. zachwalała go Zmalowana. Skuszona jej opinią kupiłam go. Polecam. Jego cena to ok. 30,- zł


Puder

Ben Nye

Miałam ich już mnóstwo. Ale żaden, naprawdę żaden nie utrzymywał podkładu w ryzach tak jak on. Mam cerę mieszaną i po 2-3 godzinach już się błyszczę. Błyszczałam. Tu o błyszczeniu nie ma mowy, chyba, że pod wieczór. Cudo. Mam 3 kolory: buff, banana i cameo. Kupuję je na allegro w takich malutkich pojemniczkach. Takie maleństwo starczy naprawdę na bardzo długo. 10-15 g kosztuje ok. 15,- zł.


Korektor

Collection 2000 Lasting perfection

Jako blogomaniaczka kupiłam go za namową maxineczki. Jedyny, niepowtarzalny, nie znam lepszego. Kryje rewelacyjnie, przypudrowany utrzymuje się cały dzień. Dostępny jedynie na allegro za ok. 30,- zł.


Puder do rozświetlenia okolicy pod oczami

Mac Beauty Powder kolekcja Hot Sensation

Kupiłam go za namową... Hani z digitalgirl 13 world. Jest w kolorze jasnego różu dlatego świetnie się sprawdza do rozświetlenia podkówek pod oczami. Z korektorem collection 2000 tworzą zgrany duet. Trzeba uważać żeby nie przesadzić z jego ilością. Produkt niedostępny w sklepach stacjonarnych. Za to można go kupić na stronie maca za 108,- zł.



A jutro zapraszam Was na moje ulubione cienie, eyelinery, tusze do rzęs i kosmetyki do brwi.


Jakich kosmetyków Wy używacie do codziennego makijażu?

3 komentarze:

  1. Puder Ben-Nye i korektor Collection to produkty, na które czaję się już od dawna. I wypadałoby je w końcu zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko wykończę mój korektor, kupuję Collection 2000 :)

    OdpowiedzUsuń