środa, 27 maja 2015

Mój codzienny makijaż - zoom na oczy

Nie używam bazy pod cienie. Zamiast niej stosuję korektor, przedłuża on trwałość cieni. Ujednolica kolor powieki i podbija kolor cieni.

Cienie do powiek

Moimi ulubionymi są cienie z makeup revolution. Są tanie, a ich pigmentacja jest zadowalająca. Mam flawless matte i flawless. Cena 40,- zł


Sięgam również po cienie z: inglota, my secret (są rewelacyjne i śmiesznie tanie, kobo (szczególnie seria liquid metal), kiko (kolory 201 i 218 oba z drobinkami).


Eyeliner

Mam ich dużo. Każdy spełnia swoje zadanie. Kiedy wolałam żelowe, teraz liczy się dla mnie szybkość aplikowania. Ostatnio przypadł mi do gustu eyeliner z kiko all-in eye marker and kajal. Był na wyprzedaży, kosztował tylko 16,90. Świetna sprawa, z jednej strony mięciutki kajal, z drugiej eyeliner w formie markera.


Tusz do rzęs

Jestem zdania, że tusz nie ma dużego znaczenia, efekt wow zależy od szczoteczki. Teraz mam akurat ten: L'oreal Volume Million Lashes So Cuture. Nie lubię jego szczoteczki. Moją ulubienicą jest szczoteczka z tuszu maybelline One by one. Niestety, złamała się i czekam na jakąś promocję na mój tusz, bo bez mojej szczoteczki to nie to samo.

Biała kredka powiększająca oko

Essence big bright eyes

Utrzymuje się naprawdę długo. Bardzo fajny produkt, bardzo niedrogi, ok. 10,- zł. Kupiłam ją za namową Hani z digitalgirl13 world.


Produkty do podkreślania brwi

Vipera Mineral Brow & Eye liner

Mam kolor 02. Świetny odcień, utrzymuje się cały dzień, przyjemny do użytku. Chociaż mam aqua brow zdecydowanie wolę ten. Cena 13,99.


A tak prezentuje się mój makijaż po całym dniu, a dokładnie po 14 godzinach. Świeciłam się troszkę dlatego przypudrowałam twarz pudrem estee lauder double matte w kolorze 02 light/medium. To szybkich poprawek fajny produkt ale ben nye utrzymuje mój make up cały dzień, ten niestety nie. Na sobie mam podkład L'oreal Nude Magique.



Miłego wieczorka :**
Jutro cd bronzery, rozświetlacze.
Jakie kosmetyki Wy polecacie?

2 komentarze:

  1. piękne i duże oczy <3 miałam ten sam tusz, lubiłam go bo nie sklejał mi rzęs aczkolwiek nie skradł serca na tyle, żeby kupić go ponownie ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń